30-week Song Challenge – 6

Vandaag het volgende deel van mijn 30-week song challenge, afgekeken bij Satur9’s World.
Music Maestro Please.

A song that makes you want to dance

Nen trage, nen tegelplakker … dansen is dansen, nietwaar? Bij Theme from The Deer Hunter van The Shadows uit 1978 durf ik mijn man nog wel eens bij zijn ‘schabbernakkel’ pakken om samen een danske te placeren.

Als extraatje, voor de romantiek, een foto van de supermaan van vannacht.

Supermaan 7 april 2020

Auteur: MyriamC

vrouw / moeder / oma / levensgenieter / wereldreiziger / #foreveronvacation Mijn motto: YOLO!

16 gedachten over “30-week Song Challenge – 6”

  1. Altijd mooi om te horen. The Shadows, mijn moeder haar favoriete groep aller tijden. In de jaren zestig, toen ik kind was, galmde dit door ons huis. Mijn moeder die heupwiegend en dolgelukkig op deze muziek de aardappelen stond te schillen aan het aanrecht… Wat een mooie herinneringen komen hier naar boven.

    Geliked door 2 people

    1. Ik ben blij dat ik jou mooie herinneringen kan bezorgen.
      Ik heb The Shadows ooit (ik was 16 of zo) live gezien in concert met Cliff Richard in het Sportpaleis in Antwerpen.

      Geliked door 1 persoon

  2. Oei oei, dansen en ik zijn geen goeie vrienden! Ik heb het nooit gekund en nooit graag gedaan. Muziek daarentegen!

    Geliked door 1 persoon

  3. Heerlijk en heerlijk! Ik had de maan van de week al op de foto voor ze vol was op de foto gezet, hahaha ik stond er gister naar te kijken, en dacht, zal ik, maar nee, en inderdaad, heel veel mensen hebben deze maan op de foto gezet, prachtig, maar ik genoot in stilte.

    X

    Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.