30-week Song Challenge – 11

Vandaag het volgende deel van mijn 30-week song challenge, afgekeken bij Satur9’s World.
Music Maestro Please.

A song you never get tired of

Zoveel om uit te kiezen! Iets van de Four Tops, The Gipsy Kings, The Bee Gees, The Hollies, … Maar vandaag kies ik voor California Dreamin’ van The Mama’s and the Papa’s uit 1965. Een beetje mijmeren en dromen.

All the leaves are brown
And the sky is gray
I’ve been for a walk
On a winter’s day

I’d be safe and warm
If I was in L.A.
California dreaming
On such a winter’s day

Auteur: MyriamC

vrouw / moeder / oma / levensgenieter / wereldreiziger / #foreveronvacation Mijn motto: YOLO!

24 gedachten over “30-week Song Challenge – 11”

  1. hey, leuk je eens te lezen . ik zie je op ons forum altijd voorbijkomen, en het is de eerste keer dat ik zie dat je een eigen blog hebt.
    toffe song.. we dromen en dromen…

    Geliked door 1 persoon

    1. Welkom op mijn blog!
      Goh, ik blog al zo’n 13 jaar ondertussen maar ik hang het niet aan de grote klok. Is meer een naslagwerk voor mezelf.
      Tof muziekje hé. Uit de oude doos, maar dat ben ik ondertussen zelf ook. 😀

      Like

Reacties zijn gesloten.