30-week Song Challenge – 14

Vandaag het volgende deel van mijn 30-week song challenge, afgekeken bij Satur9’s World.
Music Maestro Please.

A song you’d love to be that was played at your wedding

Nights in white satin (The Moody Blues), Comme j’ai toujours envie d’aimer (Marc Hamilton), Du (Peter Maffay), enz. enz. Ze zullen zeker allemaal voorbij gekomen zijn op ons trouwfeest. Maar onze openingsdans hebben wij gedanst op Samba Pa Ti van Santana. Het begint traag, heerlijk om te zwijmelen, tot Carlos Santana uit zijn dak gaat en zijn schitterend gitaarspel laat horen.
Helaas werd door het Corona-virus hun concert in het Sportpaleis op 24 maart afgelast. Hopelijk komt er nog wel eens een gelegenheid om Santana live aan het werk te zien.

Auteur: MyriamC

vrouw / moeder / oma / levensgenieter / wereldreiziger / #foreveronvacation Mijn motto: YOLO!

15 gedachten over “30-week Song Challenge – 14”

  1. Oh ja, mee op gegroeid, was een of is een favoriet van mijn moeder, deze kreeg ik dus al jong mee, hahahaha

    Bijzonder als openingsdans op je huwelijk, mooi!

    X

    Geliked door 1 persoon

  2. Wil je wel geloven dat ik dat niet meer weet? Die hele dag is voor ons een echte “ik wil hier eigenlijk helemaal niet zijn”-dag geweest. wij wilden het rustig en intiem, mijn ouders wilden niet minder dan 2 recepties en mijn schoonmoeder moést en zóu een avondfeest hebben. Ik heb zelfs pas achteraf – op de foto’s – gezien dat er een orgelist in de kerk was. Echt zoiets van “neus dichtknijpen en slikken” … We zijn op een gegeven moment wel op de schouders van een bende zatterikken terecht gekomen (en daar ben ik afgekletst), maar muziek? No lo se …

    Geliked door 1 persoon

  3. Jammer hé. Het zou de mooiste dag van je leven moeten zijn. Zeggen ze toch …
    Wij hebben ook toegevingen moeten doen hoor. Mijn vader zong bij het kerkkoor, dus het moest een gezongen mis (gregoriaans) wat wij eigenlijk niet wilden. Mijn ouders hadden veel zakenrelaties en daar moest een receptie voor zijn na de uitgebreide lunch met de dichte familie. En ’s avonds uiteraard een avondfeest met weer veel te veel eten + dansen voor familie en vrienden. Een heel drukke dag en veel te veel om goed te zijn.
    Misschien dat wij daarom nadien niet meer gefeest hebben tot vorig jaar toen we allebei 65 geworden zijn.

    Like

Reacties zijn gesloten.