30-week Song Challenge – 15

Vandaag het volgende deel van mijn 30-week song challenge, afgekeken bij Satur9’s World.
Music Maestro Please.

A song you like that’s a cover by another artist

Dat is voor mij I follow rivers van Lykke Li, gecovered door Triggerfinger. Ik ben fan van de stem van Ruben Block.

Auteur: MyriamC

vrouw / moeder / oma / levensgenieter / wereldreiziger / #foreveronvacation Mijn motto: YOLO!

16 gedachten over “30-week Song Challenge – 15”

  1. Ben niet zo thuis in muziek en luister weinig, behalve klassieke muziek. Daarom reageer ik meestal niet op deze logjes. Maar dat wist je misschien niet dus ik meld het even netjes.

    Geliked door 1 persoon

  2. Jaaaaaaaaaaaaa, voor mij de absolute versie, deze van Triggerfinger, het grappige is… dat ik niet eens wist dat het een cover was, ik dacht dat het van Triggerfinger was 😀

    X

    Like

Reacties zijn gesloten.