30-week Song Challenge – 23

Vandaag het volgende deel van mijn 30-week song challenge, afgekeken bij Satur9’s World.
Music Maestro Please.

A song you think everybody should listen to

Wie ben ik om dat te denken. Maar goed, dat is de opdracht.
Sadness van Stash kan mij tot op de dag van vandaag nog ontroeren. Het is een nummer uit 2004 en het kan waarschijnlijk niet iedereen bekoren, maar is dat niet zo met alle muziek/films/lectuur/…?
Muziek is zo persoonlijk. Je voelt het of je voelt het niet.

If sadness is a color, than it’s blue just like your eyes
And sorrow can be all over you but it will never tear me down

Auteur: MyriamC

vrouw / moeder / oma / levensgenieter / wereldreiziger / #foreveronvacation Mijn motto: YOLO!

16 gedachten over “30-week Song Challenge – 23”

  1. Vind ik een schoontje.
    In die periode maakten we deel uit een van vzw voor alleenstaande ouders (door scheiding, maar ook door overlijden). Elk jaar werd er een fuif georganiseerd om fondsen in te zamelen, en we hebben toen onze stoute schoenen aangetrokken en gevraagd aan die mens of hij wou langskomen en dat nummer spelen. En die wilde dat toch wel doen zeker. Dat was echt een heel mooi moment.

    Geliked door 1 persoon

  2. Kom ook even hier kijken. Volgens mij toch al eerder geweest. Lees dat je een moeilijke tijd doormaakt in verband met ziekte. Wat erg. Heel veel sterkte en ik hoop dat de vooruitzichten goed zijn.

    Geliked door 1 persoon

  3. Ik ken dit niet eens, maar in 2004 was ik ook wel even heel ergens anders mee bezig …. sorrow was zeker een code woord toen. Dat was al bezig en zou nog wel even door gaan helaas…

    X

    Geliked door 1 persoon

      1. Oke! Ja, ik had al zoiets, ik ken die naam ook niet, maar dat zegt nog niets, dat ken ik zo vaak niet, hahaha en met al die eendagsvliegen van nu en iedereen die met iedereen zingt, zie ik door de bomen het bos niet meer soms 😉

        Like

Reacties zijn gesloten.